یک سلاح مخفی برای خدمات طراحی وب سایت - طراحی وب

Wiki Article

منبع باز: در ابتدا بهتر است بگوییم نرم ‌افزار منبع باز چیست. نرم افزار منبع باز نرم ‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقا توسط همگان در دسترس است. وردپرس به عنوان چنین نرم‌ افزاری، این امکان را دارد تا هر روزه توسط تعداد زیادی از توسعه‌ دهندگان در سرتاسر دنیا بهبود داده شود. این امر نیز باعث می شود تا توسعه ‌دهندگان همواره ویژگی ‌های جدیدی را به این پلتفرم بیفزایند.

این پکیج‌ها مناسب اساتید، مدارس، موسسات و آموزشگاه هایی با آموزش آنلاین می باشد

برای اینکه با مفهوم طراحی ریسپانسیو بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خود را بردارید و وب‌سایت یدک لی را با تمامی این ابزارها باز کنید.

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن سایت منبع است.

سامانه پشتیبانی ویژه با امکان مدیریت چند فروشگاه هم زمان

کاربر هیچ چیزی را سایت منبع از دست نمی‌دهد. در واقع طراحی تطبیقی این سایت به طراح این امکان را می‌دهد که از تصاویر و سایر محتواها با دقت بیشتری استفاده کند.

هزینه برای قالب سایت وردپرس، میزان تغییرات و امکاناتی که به آن توسط تیم برنامه نویسی انجام شده.

عملکرد قدرتمندی دارد چون برای دستگاه‌های مختلف بهینه شده است.

نمونه پروژه طراحی سایت شرکت بازرگانی شایان سالار اروند

عوامل موثر بر سئو – قیمت طراحی سایت ارزان و خرید سایت فروشگاهی ارزان

اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدیریت سایت شخصی باید علاوه بر سادگی، کاربردی نیز باشد. مدیر سایت باید بتواند به آسانی از طراحی وب سایت امکانات سایت استفاده نماید.

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! رقابت در فضای آنلاین شدید است، بنابراین تنها راه برجسته شدن، داشتن سایتی است که توجه را به خود جلب کند و تجربه کاربری بصری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

Report this wiki page